vecka 24

Alltså, när man suttit och skrivit på ett inlägg och datorn dör för att det är slut batterier och hela inlägget försvinner *suck*
Ja ja... vi kör en snabbuppdatering då. Hämtade hem trollet förra tisdagen från förskolan då hon hade feber och sen fick hon vara hemma hela veckan då hon hostat och snorat. Självklart är det full fart på fröken ändå :-)
Sen har hon smittat mamma i huset också tyvärr. Kände av halsen i lördags, söndag var jag jättesliten och igår hade jag ingen röst, ont i halsen och hostade. Känns lite bättre idag då jag hostar mindre men snorar och nyser desto mer. Får hoppas jag hinner krya på mig innan helgen för då sticker vi till mina föräldrar och firar mamma som fyller år. Även en av mina bröder med familj samt lillasyster med familj kommer var där så det blir grymt kul.
 
Förutom förkylningen så mår jag bra, magen växer och det rör sig där inne. Känner av henne varje dag nu för tiden, ibland mer ibland mindre. Längtar tills det blir mer ordentligt :-)
 
Nä men det här får väl bli den korta uppdatering som jag ids med efter att allt försvann :-)
 
For now..

Kommentera här: