Livet går vidare

Dags att uppdatera igen.. Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva här men dagarna bara springer fram, speciellt nu när jag jobbar.
 
Jag har en tid inbokat på spec.mödra på onsdag för att göra en kontroll så att allt ser bra ut. Jag har haft en del ont den senaste tiden, eller ont och ont det har ömmat och speciellt vid tryck på höger sidan. När E suttit på min mage och tyckt att hon ska hoppa så har jag varit tvungen att stoppa henne för att det gör för ont. Ringde till spec.mödra och pratade med dem och de var ju som vanligt lika gulliga som de alltid är och mötte mig verkligen i mina funderingar och tankar. Det var inget snack om att jag överdriver eller att jag inte skulle få nån tid utan "min" kära ultraljudstant bokade in mig på onsdag. Det är så skönt att jag haft samma som gjort alla mina ultraljud under de här åren som vi hållit på med IVF, hon har ju som ett hum om vem man är och vad man gått igenom.
 
E växer så det knakar och är så rolig att vara runt och ibland kan jag och sambon inte hålla oss och bara brister ut i ett asgarv varpå lilltrollet härmas och fejkskrattar högt och tydligt :-D
Hon älskar att sjunga och det märks att de sjunger på förskolan också för hux flux en dag gick hon omkring och sjöng "akta dig akta dig" från lilla snigel. Den låten har vi sjungit kanske 2 gånger hemma tidigare. När jag sen började sjunga den från börja sken hon upp och sjöng med och visade tydligt med hela armen på slutet och sjöng "annars tar jag DIIIG". Rörelser är himla roligt i låtar och det är grymt kul att se hur många låtar hon hänger med i och att det händer saker typ hela tiden.
 
For now..

Kommentera här: