Planering

Pratade med kliniken idag och gjorde en planering inför kommande IVF-försök. Känns bra att få komma igång igen och veta när jag ska börja osv. Längtar inte efter alla hormoner dock som ska bråka med kroppen både psykiskt och fysiskt men det är smällar jag gärna tar.

Ville bara skriva att planen är i rullning men nu ska jag hoppa i säng, jag skriver ett längre inlägg imorgon.

For now..
1 Anonym:

skriven

Hej!
Råkade "ramla in" på din blogg av en tillfällighet nyss och blev genast lite intresserad och lästa tillbaka en bit...
Har själv en som som kom till efter hela 8 ivf-försök (6 ET och 2FET). Han är ett halvår nu, men har redan åter börjat känns längtan efter en till! Så förhoppningen är att få börja med behandling igen redan till hösten, när/om kliniken säger ok och kroppen åter kommit i "fas" och jag då även slutat amma.
Kommer med spänning att vilja följa er resa. Och önskar dig massa lycka till i kampen mot ett syskon! (Insåg även att det inte finns så många bloggar med syskonförsök via ivf..., iaf inte som jag kunnat hitta)
Kram Cissie

Svar: Hej, Åh vad roligt att du ramlade in hos mig :-) Grattis till sonen efter så många försök <3 Har ni något embryo i frysen eller blir det ett helt nytt försök för er?

Har faktiskt aldrig tänkt att det kanske finns lite bloggar om syskonförsök, har du kollat in ivf-bloggar nån gång? Där kan man hitta många bloggar. Men nu känner jag ju att jag kanske måste satsa lite mer på bloggandet och försöka få till lite mer inlägg. Har du själv någon blogg?

Lycka till till er med, när ni nu sätter igång och du får jättegärna berätta hur det går för er.
Kram
None None

Kommentera här: