Vem är du?

Ja precis som rubriken lyder så undrar jag just vem du är? Tycker det är så himla kul att folk läser min blogg men jag är en väldigt nyfiken person så nu funderar jag ju på vem och vart i vårat avlånga land ni som läser är.

Skriv en rad eller två i en kommentar, vad som helst. Vem du är, om ni försöker/har försökt få barn eller har barn, eran resa eller bara ett Hej :-) Skriv vad ni vill, bara kul att få veta lite mer om just er.

For now..
1 frideborgs:

skriven

Läs gärna om mig på min blogg! Kram

Svar: Det ska jag absolut göra :-)
Kram
None None

2 Libra:

skriven

Hej!
Jag är Libra och bor i Skåne. Jag och min man har kämpat sen 2009 med att skaffa barn. Vi ska under våren göra vårt 4:e färska IVF-försök, denna gång på en privat klinik. :)
Kram

Svar: Jag håller både tummar och tår för att det kommer att fungera den här gången. Vad kul att du läser :-)
Kram
None None

3 Camilla:

skriven

34, gravid med tredje barnet, bor i Stockholm Norrort. Gjorde ivf/PGD för att eliminera att få ett barn igen med njursjukdom, då vårt mellanbarn var sjukt och dog efter en månad för 1,5 år sedan. Trodde aldrig att det skulle vara så psykiskt påfrestande att vara gravid igen, katastroftankarna finns där hela tiden.
Bloggar på, men för tillfället ingen upplyftande läsning.
http://omlivetefter.blogspot.se

Svar: Beklagar! Jag håller tummarna för er och att allt ska gå bra den här gången. Jag ska kika in på din blogg. Det är svårt att alltid vara positiv i en blogg, jag är då verkligen inte det i alla fall.
None None

Kommentera här: